Přihlášení

Často kladené otázky

Milí zákazníci, po několika měsících provozu se jsme se setkávali s několika podobnými dotazy a proto jsme se rozhodli je vyčlenit do sekce "Často kladené otázky". Pokud zde nenajdete odpověď, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na "info@shoemaker.cz".

Dorazila mi obuv, ale velikost mi nesedí.

V tomto případě postupujte dle voucheru, který Vám dorazil společně se zásilkou. Kontaktujte nás e-mailem, kde se s operátorem domluvíte na dalším postupu. Ten bývá většinou takový, že obuv vyzvedneme a den poté vyexpedujeme vámi nově zvolenou velikost, nebo pokud není velikost, tak jiný model obuvi, dle Vašeho výběru.

Obuv se mi nelíbí, chci ji vrátit.

Na to máte samozřejmě nárok a můžete tak učinit do 30ti dnů. Stačí jen vyplnit návratový list (součástí zásilky) a zaslat obuv na uvedenou adresu. Nezapomeňte vyplnit číslo účtu kam Vám bude vrácena platba za objednávku. V případě, že budete mít jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na e-mail: info@shoemaker.cz

Jaké jsou termíny dodání?

Jestliže si objednáte obuv, která je skladem, doručíme ji do 5 pracovních dnů. Objednanou obuv během víkendů a státních svátků vyřizujeme vždy následující pracovní den. U každé velikosti vybraného modelu vždy vidíte, jaký model je skladem, případně kdy bude naskladněn.

K čemu je mi registrace?

Jako registrovanému zákazníkovi nabízíme možnost dopravy zdarma již od nákupu za 700,-. Neregistrovaný zákazník hradí dopravu vždy (Kč 90,-) bez ohledu na výši jeho objednávky. Jako registrovaný zákazník máte navíc možnost vyměnit nevhodnou velikost - zdarma vždy jednou za sezonu. Informace o slevách, soutěžích a novinkách do vašeho e-mailu jsou samozřejmostí.

Chráníte osobní údaje?

Ano, chráníme. Veškeré Vámi vyplněné údaje jsou zpracovány výhradně provozovatelem on-line obchodu Shoemaker a nikdy nebudou poskytnuta třetím stranám. Při zpracování osobních údajů se řídíme zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.