Časté dotazy

Je zboží skladem?

Ano zboží, které vidíte na našem eshopu je skladem.

Kdy mi zboží přijde?

Objednávky vyřizujeme každý následující den od objednání. Ve většině případů tak zboží doručíme do 3-5 pracovních dnů. Záleží, jaký způsob platby jste si zvolili, zda platbu na dobírku či platbu předem. Při volbě platby na dobírku zásilku expedujeme následující pracovní den. Pokud si zvolíte platbu předem, s expedicí zásilky čekáme až po připsání platby na účet.

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik mě bude stát?

Máte možnost zvolit si dopravu prostřednictvím Geis Logistic nebo České pošty. Cena za dopravu činí 99,- Kč. Dále máte možnost využít služby Balíkovny (65,- Kč), a nebo zvolit možnost Balík na poštu (85,- Kč).

Kam mi ho doručíte?

Objednávku Vám dovezeme domů, do práce, kamkoliv si určíte. Dále si také zásilku můžete nechat dovést na pobočku České pošty, která se ve vašem okolí nachází. Nebo můžete využít nové služby České pošty a tou je Balíkovna.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano zboží si můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen v Písku a Táboře. Adresy prodejen naleznete zde.

Jak zboží zaplatím?

Opět máme několik možností. Zaplatit můžete hotově na dobírku, tj. při převzetí zboží – na vámi zvolené adrese, na poště anebo balíkovně. Případně můžete zaplatit on-line platební kartou, a nebo platbou předem. Při osobním převzetí v obchodech pak můžete platit také hotově nebo platební kartou přímo na prodejně.

Mohu zboží vrátit?

Samozřejmě, na vrácení zboží máte ze zákona právo ve lhůtě 14 dnů od zakoupení. Vrácené zboží nám zašlete na fakturační adresu BIBO Stores s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01 společně s kopií faktury a vyplněným formulářem na vrácením, kde uvedete číslo účtu, na které chcete peníze vrátit. Jakmile k nám zásilka dorazí, peníze vám budou převedeny zpět na účet do 14 dnů.

Jak zboží vyměním?

Při výměně velikosti budete postupovat obdobným způsobem. Společně se zásilkou vám dorazil formulář na výměnu či vrácení, a podle tohoto formuláře budete postupovat. Na našem eshopu si založíte novou objednávku, kde si vyberete nové zboží. Platbu zvolíte na dobírku, v případě, že by bylo potřeba doplatit rozdíl mezi objednávkami. Samozřejmě pokud bude mít vyměňované zboží nižší cenu než původní, částku vám vrátíme na uvedený účet ve formuláři. Dále při dokončování objednávky do poznámky napíšete „VÝMĚNA“. Následně do formuláře na vrácení vyplníte číslo nové objednávky a celou zásilku v originálním (nepoškozeném) obalu nám společně s kopií faktury a vyplněným formulářem zašlete na fakturační adresu BIBO Stores s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek. A my se o vše postaráme a za pár dní vám přijde zásilka z nové objednávky.

Jak uplatnit reklamaci a jak dlouho to bude trvat?

Reklamované zboží nám společně s kopií daňového dokladu a vyplněným reklamačním formulářem zašlete na adresu BIBO Stores s.ro., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01. Vaše reklamace bude neprodleně vyřízena, ale nejpozději však do 30 dni od data reklamace (tzn. od dne doručení zboží). O způsobu vyřízení vás budeme informovat emailem.

Posílám zboží zpět. Za jak dlouho dostanu své peníze? A jak dlouho mohu mít zboží doma?

Vaše náklady za zboží vám zašleme nejpozději do 14 dní od přijetí zboží. Peníze vám vrátíme na účet, který uvedete ve formuláři. Na vyzkoušení zboží máte 14 dní od převzetí zásilky.

Jak mám poznat svou velikost?

Nevíte rady s velikostí? Podívejte se do sekce „jak vybrat velikost“. Pokud si i přesto nevíte rady, nebojte se a napište nám na email info@shoemaker.cz a my vám rádi daný model a velikost necháme přeměřit.

Je možné doručit zboží do zahraničí?

Spolupracujeme s dopravcem Geis Logistic, díky kterému máme možnost doručení zboží na Slovenko. Cena za doručení na Slovensko činí 150,- Kč.

Proč se registrovat?

Jako zaregistrovanému zákazníkovi nabízíme možnost dopravy zdarma již od nákupu za 700,-. Neregistrovaný zákazník hradí dopravu vždy bez ohledu na výši jeho objednávky. Jako registrovaný zákazník získáte možnost využívat výhody BONUS CLUB.